Rozwiąż ??? pomocyyy

1,Jednokomórkowe organizmy podobne do zwierząt ?
2,Organelle ruchu pantofelka
3,Glon i grzyb w jednym ciele
4,Nitkowate komórki grzyba
5,Organ ruchu eugleny zielonej
6,Zbudowany z materiału genetycznego i kapsydu.
7,W tym organellum znajduje się chlorofil
8,Zróźnicowane, samożywne organizmy wodne





Rozwiążcie tyle ile potraficie nagrodzę choćby za 3 odpowiedzi

3

Odpowiedzi

2010-01-30T16:40:19+01:00
1. pierwotniaki.
2. rzęski.
3. porost.
4. strzępki.
5. witka.
6. wirus.
7. chloroplast.
8. glony.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Liu
  • Początkujący
2010-01-30T16:41:30+01:00
1.pierwotniaki
2.rzęski
3.porost
4.strzępki
5.witka
6.wirus
7. chloroplast
8.glony

;) ;)
proszę bardzo xD
2010-01-30T16:42:23+01:00
1. pierwotniaki
2. rzęski
3. porost
4. strzępki
5. wić
6. wirus
7. chloroplast
8. glony

Hasło do krzyżówki to protisty.

Pzdr ; )