Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:46:43+01:00
100x30=3000
40x60=2400
(3000+2400):60=90

Odp. Średnia prędkość = 90km/h
3 3 3
2010-01-30T16:56:27+01:00
1/2h - 100km/h
1h - 40km/h


s= 100km+40km=140km
t= 1/2h + 1h= 1 1/2 h

V=s/t=140km/1 1/2h= 140km/ 3/2h= 140km x 2/3h = 280km/3h= 93, 333 km/h=ok. 94km / h
Odp.: Na całej trasie średnia prędkość była 94 km/h.

No :) myślę , że pomogłam :D
Liczę na najkę :))
6 3 6