Jaki program poleciłbyś swoim rówieśnikom i dlaczego . Przygotuj kilku zdaniową wypowiedz pisemną z uwzględnieniem ;
- tytułu
- treści programu
- wykonawcę
- prowadzącego
- pola emisji ( nie wiem co to znaczy )
- własnej opinii
- uzasadnienie dlaczego ten program a nie inny
Proszę o natychmiastową pomoc . Dzięki ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:57:09+01:00
Ja osobiście zaproponowałabym taki program jak "Dzieciaki Górą". Jest to teleturniej edukacyjny emitowany w TVP 2 przez Marzenę Rogalską. Można w nim poznać wiele ciekawostek, wytężyć umysł i sprawdzić swoją spostrzegawczość. Program był emitowany w czwartki o godzinie 19:00. Wybrałam ten program, ponieważ ukazuje ludziom, że można się integrować i że nauka nie musi być wcale nudna.
2 3 2
2010-01-30T22:55:44+01:00
Ja poleciła bym program " Brainiac ", który emitowany jest na Discovery Channel i Discovery Science. Prowadzącym jest Richard Hammond. Ten pseudonaukowy program rozrywkowy pokazuje skutki różnych eksperymentów. Uważam, że ten program jest bardzo ciekawy, ponieważ jest śmieszny, optymistyczny oraz można się wiele nauczyć.
2 3 2