Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:48:33+01:00
Tunis - podzwrotnikowy pośredni.
Przylądek Czeluskin - okołobiegunowy polarny.
Rovaniemi - okołobiegunowy subpolarny.
36 4 36
2010-01-30T16:48:52+01:00
Tunis - podzwrotnikowy pośredni.
Przylądek Czeluskim - okołobiegunowy polarny.
Rovaniemi - okołobiegunowy subpolarny.

;]
31 3 31
2010-01-30T16:49:03+01:00
Tunis - podzwrotnikowy pośredni (temperatury w głębi kraju mogą wzrosnąć nieprzyjemnie wysoko; podczas miesięcy zimowych należy się liczyć z niższymi temperaturami i z deszczem; ogólnie klimat jest jednak przez cały rok łagodny)
Przylądek Czeluskin - okołobiegunowy polarny (opad atmosferyczny jest ogółem ciekłych lub stałych produktów kondensacji pary wodnej spadających z chmur na powierzchnię ziemi; do opadów atmosferycznych zalicza się: deszcz, mżawkę, śnieg, krupy oraz grad)
Rovaniemi - okołobiegunowy subpolarny (brak klimatycznego lata (2-3 miesiące temp. do 10) ; zima długa, mroźna trwająca 9-10 miesięcy ; opady śniegu do 300 mm)
46 3 46