Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:50:42+01:00
Pozytywne:
- rozwój cywilizacji
- rozwój medycyny
- rozwój ekologii
- rozwój nauki

Negatywne:
- emisja dwutlenku węgla z fabryk
- zanieczyszczanie powietrza i wody
- zakwaszenie gleb, poprzez używanie sztucznych nawozów w rolinctwie
- emisja gazów cieplarnianych do atmosfery
- kwasne deszcze
- poprzez budowę fabryk i emisję różnych trujących gazów więcej ludzi zaczyna chorować
- poprzez używanie deosprayów z freonem powiększamy dziurę ozonową, która chroni ludzi przez szkodliwym promieniowaniem UV
2010-01-30T17:14:58+01:00
Niebezpieczne dla mieszkańców i roślin;
-ruchliwe ulice-spaliny niebezpieczne dla mieszkańców i roślin
-kominy-spaliny-kwaśne deszcze
-dzikie wysypiska
-zanieczyszczanie wód- np. związki chemiczne, ścieki przemysłowe i rolnicze
-wycinanie lasów
-wojny i wszystko z nimi związane
-rosnąca liczba populacji

pozytywne
-ochrona zwierząt i roślin przed wyginięciem
-rozwój rolnictwa
-rozwój leczenia ludzi i zwierząt
-segregacja śmieci
-powstawanie energooszczędnych przedmiotów