Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:53:31+01:00
Moją ulubioną zimową dyscypliną sportową jest łyżwiarstwo figurowe. Lubię je, gdyż mogę podziwiać układy taneczne na lodzie, które nie są łatwe do wykonania. Najbardziej jednak cieszę się, oglądając podskoki z obrotami, np. axle, flipy czy rittbergery. Wiem, że do ich wykonania jest potrzebna ciężka, wieloletnia praca, dlatego podziwiam łyżwiarzy figurowych. Każdy skok jest ryzykiem, więc łyżwiarze muszą być niezwykle skupieni. Na dodatek wszyscy uprawiający tę dyscyplinę są ubrani w przepiękne stroje. Myślę, że jest to najpiękniejsza dyscyplina sportowa.
14 4 14
2010-01-30T18:48:08+01:00
Moją ulubioną dyscyplina sportową jest łyżwiarstwo figurowe,gdyż oglądając w telewizji staram się podpatrzeć na ich niektóre figury,a gdy wejdę na lodowisko trenuje.Jazda na łyżwach jest bardzo trudna, a to co jest nie łatwe to lubię.Mam nadzieje,ze dzięki mojej ciężkiej pracy kiedyś też będę mogła wystartować w zawodach.

mam nadzieje,że ci się spodoba
11 3 11