Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:53:48+01:00
czesc Daniel Mam do ciebie prośbę. Dziś mam bardzo ciężki plecak, poniewaz wziełam materiały na technikę, i chciałam cie zapytac czy mógł byś mi zanieść plecak pod sale? bym była Ci bardzo wdzięczna.
2010-01-30T17:09:08+01:00
Hej Paweł! Wiesz dziś mam bardzo ciężki plecak dlatego że przyniosłam materiały na technikę .Czy mógłbyś zanieść go do klasy? Odwdzięczę ci się jakoś.
2010-01-30T18:44:59+01:00
Cześć .
Dziś mam bardzo ciężki plecak. Czy mógłbyś mi zanieść go pod klasę. Bardzo Cię proszę. Wzięłam dziś materiały na technikę jak chcesz to Ci mogę trochę dać. Będę bardzo wdzięczna tobie.