Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:03:45+01:00
Dżdżownice drążą tunele , zjadając jednocześnie glebę, wraz z zawartymi w niej szczątkami organizmów roślinnych i zwierzęcych. Powoduje to przemieszanie i napowietrzenie gleby , a także użyźnienie
jej wydalinami tych zwierząt, bogatymi w związki azotowe. Dlatego też dżdżownice odgrywają niezmiernie ważną rolę w formowaniu i utrzymywaniu żyznych gleb.
2 5 2
2010-01-30T17:04:28+01:00
Dzdzownice wciadaja pod ziemi ruzne odpady