Dopasuj wyraz z kolumny A do wyrazów w kolumnie B i napisz sześć rzeczowników złożonych

Kolumna 'A'
1. clock
2. double
3. sea
4. sightseeing
5. sports
6. tourist
7. vegetable
8. week

Kolumna 'B'
attraction
end
tower
market
water
stars
tour
decker

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T17:09:32+02:00
Sea-water
tourist-tour
sightseeing-attraction
clock -tower
vegetable-market
week-end
sports-stars
double-decker
52 1 52
2009-10-05T17:19:43+02:00
Clock tower
double decker
sea water
sightseeing attraction
sports stars
tourist tour
vegetable market
week end

Wydaje mi sie,ze dobrze ,ale spytaj sie jeszcze kogos;)
8 3 8