Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:11:39+01:00
Kijek do hokeja + 1 krążek - 39 zł
57-39=18 - dwa krążki
18 podzielić na 2 = 9 - to bd 1 KRĄŻEK
39-9=30 - kij do hokeja
SPRAWDZENIE
9*3+30=57
1 5 1
2010-01-30T17:11:45+01:00
57zł-39zł= 18zł
18zł:2= 9zł - 1 krążek
18zł+9zł= 27zł - 3 krążki
57zł-27zł= 30zł - kij do hokeja
2010-01-30T17:13:17+01:00
To jest układ równań:

x-kij
y-krążek

{x+3y=57
{x+y=39 /:(-1)

{x+3y=57
{-x-y=-39
-----------
2y=18
y=9

x+9=39
x=30