Jak obliczać te kilo niuton itd....
NAGRODZĘ WYPOWIEDZI LUB ZGŁOSZĘ BŁĘDNE
Dokładnie opisz ile ma :
k N
M N
( do jednostki podstawowej)
(jak coś porąbałam nie przejmujcie się jak to umiecie piszcie ja musze się tego nauczyć bo chce mieć dobre oceny z fizyki MAM ŁADNEGO NAUCZYCIELA wytłumaczcie mi to plis!)

2

Odpowiedzi

2010-01-30T17:11:12+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:15:52+01:00
K= kilo
kilo= 1 000
M = mega
Mega = 1 000 000
m = masa (liczona w kg) (kilo gram = 1 000 gram )
a = przyśpiesznie (liczone w m/s do kwadratu) (metry przez sekundę do kwadratu)

kN = 1 000 N
MN = 1 000 000 N

dodatkowe:
N = m*a (masa razy przyśpieszenie)
N = kg*m/s do kwadratu [to jest wyliczenie jednostkowe (kilogramy razy metry przez sekundę do kwadratu)]

m/s do kwadratu = m/s*s (metr przez sekundę razy sekundę, czyli szybkośc razy czas drogi, w którym ona została przebyta przez dane ciało) zabłyśniesz na fizyce :D
ja mam zajebistego nauczyciela co potrafi całą lekcję ci tłumaczyc żebys
umiał/a i z fizy jestem dobry :P

dałem spacje między zerami żeby było lepiej widoczne zera :D

CHĘTNIE ZAPRASZAM NA KOREPETYCJE :D
KORKI OD drugo klasisty gim xD

3 3 3