Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:14:32+01:00
Kamila Kornet, rekordzistka świata, przeczytała „Potop” w osiem minut. Marek Skomorowski czyta 16,5 tysiąca słów w ciągu minuty, czyli 84 razy szybciej niż przeciętny człowiek. Na „połknięcie” książki potrzebuje mniej niż godzinę. Łodzianin zdobył w ubiegłym tygodniu tytuł mistrza Polski w szybkim czytaniu. Pokonał 1250 rywali z całego kraju.
możę to o tego gościa chodzi?
2010-01-30T17:20:41+01:00
KIM PEEK
Potrafił czytać jednym okiem jedną stronę ,drugim drugą .
Znał na pamięć 12 tys. książek, wszystkie numery kierunkowe, kody pocztowe oraz przypisane do nich sieci telekomunikacyjne i telewizyjne. Jego życie zainspirowało twórców filmu "Rain Man" do opowiedzenia światu historii ludzi cierpiących na autyzm. Kim Peek - osoba upośledzona, posiadająca z drugiej strony genialne zdolności, zmarł 19 grudnia na zawał serca.
2010-01-30T17:21:39+01:00
Kamila Kornet- zaczęła ćwiczyć w wieku 16 lat
ale przeczytała trochę mniej ps. nie ma takiego człowieka co przeczytał tyle... nie moge znaleźć