Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:15:55+01:00
307= 3*100+0*10+7
1275=1*1000+2*100+7*10+5
3080= 3*1000+0*100+8*10+0


1 5 1
2010-01-30T17:19:16+01:00
307=3*100+0*10+7
1275=1*1000+2*100+7*10+5
3080=3*1000+0*100+8*10+0

1+10*9=1+90
29*1000+8*100+0*10+8=29808

1*1 kartka=1 kratka
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T17:26:34+01:00
307 = 3*100 + 0*10 + 7*1
1275 = 1*1000 + 2*100 + 7*10 + 5*1
3080 = 3*1000 + 0*100 + 8*10 + 0*1