Odpowiedzi

2009-10-05T16:09:44+02:00
AKTUALNE KLUBY I KOŁA SEJMU RP VI KADENCJI

1.Klub Parlamentarny Platforma Obywatelska (PO)
2.Klub Parlamentarny Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
3.Klub Poselski Lewica (Lewica)
4.Klub Poselski Polskiego Stronnictwa Ludowego (PSL)
5.Koło Poselskie Polska XXI (Polska_XXI)
6.Koło Poselskie Socjaldemokracji Polskiej (SDPL)
7.Demokratyczne Koło Poselskie Stronnictwa Demokratycznego (DKP_SD)
8.posłowie niezrzeszeni


Prezydium Sejmu - naczelny organ Sejmu kierujący jego bieżącymi pracami. W skład Prezydium Sejmu wczodzi Marszałek Sejmu wraz z Wicemarszałkami.
Obecnie w skład Prezydium wchodzą:

-Włodzimierz Cimoszewicz (SLD) (Marszałek)
-Tomasz Nałęcz (SDPL)
-Donald Tusk (PO)
-Kazimierz Michał Ujazdowski (PiS)
-Józef Zych (PSL)

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T16:15:09+02:00
Marszałek Sejmu : Bronisław Komorowski
Wicemarszałkowie:
-Stefan Niesiołowski
-Krzysztof Putra
- Jerzy Szmajdziński
-Jarosław Kalinowski od 5 listopada 2007 do 10 czerwca 2009
-Ewa Kierzkowska

Kluby w sejmie:Platforma Obywatelska,Prawo i Sprawiedliwość,Lewica,Polskiego Stronnictwa Ludowego

koła poselskie :Polska XXI,Socjaldemokracji Polskiej,

Demokratyczne Koło Poselskie Stronnictwa Demokratycznego