Uzupełnij stosując notację wykładniczą.

7,8 x 10⁸ m = ......................... km

8,3 x 10 ⁻⁵ kg = ........................... g

4,7 x 10 ⁻⁶ m² = .............................. ha = ........ a

7,23 x 10 ⁻³ cm ³ = ........................... l

Błagam pomóżcie, bo nie wiem jak to zrobić ;(

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:49:33+01:00
7,8 · 108m = 7,8 · 10 do potęgi 5 km
8,3 · 10−5 kg = 8,3 · 10 do potęgi −2 g
4,7 · 106m2 = 4,7 · 10do potęgi 2 ha = 4,7 · 10do potęgi 4 a
7,23 · 10−3 cm3 = 7,23 · 10dopotęgi −6 l
2 5 2
2010-01-30T18:15:47+01:00
1m=10-3km czyli 7,8 x 10+5 km
1g=10-3kg czyli 8,3 x 10 ⁻kg
1m2 = 10-4 km2 czyli 4,7 x 10 ⁻10ha// 4,7*10-8ara
1cm3 = 10-2 dm3 7,23 x 10 ⁻5
1 5 1