Odpowiedzi

2010-01-30T17:29:08+01:00
Malarstwo- wszystkie dzieła Michała Anioła(możesz je znaleźć i wypisać)
Architektura-katedra poznańska, plac św. piotra w Rzymie,Kościoły
Muzyka-pieśni religijne, psalmy, kolendy
Poezja- wiersze Jana Pawła II
Pisarstwo- książki wydawane na temat świętych, biskupów, papieży itp., Biblia
2 4 2
2010-01-30T18:30:45+01:00
1.Michał Anioł(bazylika sw Piotra
2.Posągi
3.Pieśni do boga
4.piekne wiersze o bogu
5.ksiazki dla dzieci o panu Bogu
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:33:56+01:00
Malarstwo- wszystkie dzieła Michała Anioła
Architektura-katedra poznańska, Kościoły
Muzyka-pieśni ,kolędy, psalmy,
Poezja- wiersze Jana Pawła II, Jana twardowskiego ludzi ,wiersze o Bogu
Pisarstwo- książki o świętych ludziach . ksiązki o Bogu dla dzieci






2 3 2