Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:34:45+01:00
1. Śmierć przyjaciela - Jakuba Marleya.
2. Wizyta kolędników i kwestarzy w Wigilijne popołudnie w kantorze.
3. Nieudana próba zaproszenia wuja na świąteczny poczęstunek.
4. Pojawienie się ducha Marleya, ostrzegającego Scorge'a.
5. Podróż Ebenezera w przeszłość z pierwszym duchem.
6. Oglądanie przez Scorge'a, w towarzystwie drugiego ducha, obrazów z tegorocznego wieczoru wigilijnego.
7. Ukazanie Ebenezerowi przez 3-go ducha obrazów z przyszłości.
8. Przemiana bohatera.
10 3 10
2010-01-30T17:39:13+01:00
1.Zakończenie pracy w kantorze Scrooge'a.
2. Opryskliwe potraktowanie siostrzeńca.
3. Odmowa pomocy dla biednych.
4. Tajemnicze zjawiska w domu.
5. Pojawienie się ducha Marley'a.
6. Pokutujące widma skąpców.
7. Zapowiedź kolejnych zjaw.
8. Odwiedziny ducha świąt bożego narodzenia.
9.Magiczna podróż do kancelarii Fezzwiga.
10.Wspomnienie dziewczyny.
11. Utracone szczęście.
12. Spotkanie z duchem tegorocznych Świą Bożego Narodzenia.
13. Wieczerza u Cratchittów.
14. Wigilia marynarzy i latarników.
15. Wieczór w mieszkaniu Freda.
16. Widmo i obraz przyszłości.
17. Wizja samotnej śmierci.
18. Żałoba u Cratchittów.
19. Postanowienie poprawy.
20. Radosny poranek w dzień Wigilii.
21. Pomysł na prezent dla Boba.
22. Wizyta u Freda.
23. Podwyżka pensji kancelisty.
24. Nowe szczęśliwe życie Scrooge'a

liczę na naj... proszę!

7 4 7