Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:34:21+01:00
Skutki oddziaływań
1)dynamiczne
a)wprawianie ciała w ruch
b)zatrzymanie ciała będącego w ruchu
c)zmiana kierunku ruchu ciala

2)statyczne
a)zmiana kształtu ciała
1 5 1
2010-01-30T17:48:11+01:00
Skutki oddziaływań:
- Dynamiczny skutek oddziaływań
To skutek z którym związana jest zmiana prędkości ciała np.
podczas poruszania magnesami magnesy się wzajemnie odpychają lub przyciągają i wtedy widzimy ruch.
- Statyczny skutek oddziaływań
To skutek w którym związana jest tylko zmiana kształtu ciała
np. Kiedy rozciągasz sprężynę widzisz jej odkształcenia (wydłuża się)