Przetłumaczyć te pytania, proszę.. to ważne!

1. What can you find on a school tie?
2. When did many schools in the USA ask their students to start wearing uniforms?
3. How does wearing a uniform help Darenn in the morning?
4. Who hates wearing a uniform?
5. What does Jessica do when she gets home from school?
6. Who thinks that uniforms are better than they used to be?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:39:40+01:00
1. Co można znaleźć na remis w szkole?
2. Kiedy w wielu szkołach w USA poprosić uczniów, aby rozpocząć w mundurach?
3. W jaki sposób noszenia jednolitego pomóc Darenn rano?
4. Kto nie lubi noszenia jednolitych?
5. Co zrobić, kiedy Jessica dostaje ze szkoły do domu?
6. Kto sądzi, że mundurki są lepiej niż kiedyś?

prosze ;)
2010-01-30T20:15:28+01:00
1.Co można znaleźć na remis szkole? 2. Kiedy w wielu szkołach w USA poprosić uczniów, aby rozpocząć w mundurach? 3. W jaki sposób noszenia jednolitego pomóc Darenn rano? 4. Kto nie lubi noszenia jednolitych? 5. Co zrobić, kiedy Jessica dostaje ze szkoły do domu? 6. Kto sądzi, że mundurki są lepiej niż kiedyś?