Odpowiedzi

2010-01-30T17:52:52+01:00
Z Polskich dziejów to bym wybrała Kampanię wrześniową z 1939 roku. Trwała ona od 01.09. 1939 - 06.10.1939. Dlaczego to? Bo pomimo, że wojska niemieckie miały przewagę liczebną (broni i ludzi) to Polacy stawiali opór na dwóch frontach, co dla jednego kraju jest wręcz niemożliwe. Pokazaliśmy innym państwom, że zamiast oddawać dobrowolnie ojczyznę obcym, to trzeba o nią walczyć.

Z wydarzeń ze świata to bym wybrała Atak na Pentagon i World Trade Center w 2001 roku. Dwa samoloty, które zostaly zawładnięte przez terrorystów zderzyły się z największymi wieżowcami w Nowym Jorku. Od tego czasu kontrole na lotniskach są lepsze i nie wpuszcza się ludzi, którzy mają narzędzia zagrażają ludzkiemu bezpieczeństwu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:07:57+01:00
Chrzest Polski - 966r. dlatego, że po przyjęciu Chrztu Mieszko I mógł być na równi z innymi władcami chrześcijańskimi. Miał z nimi lepszy kontakt i mogł zawierać sojusze i różnego rodzaju porozumienia.

Wybranie prezydenta Roosvelta w 1933r.- dlatego że ten prezydent wprowadził nowy ład w Stanach Zjednoczonych. Zlikwidował wielki kryzys co było bardzo ważne dla świata.
1 5 1