PotrzEbuję tylko delikatnej pomocy. Muszę zrobić ang. prezentację na temat: How do we use the Internet? Brakuję mi jednak pomysłu. Może ktoś zna dobrą stronę, angielską bądź ewentualnie polską, gdzie mogłabym znaleźć ciekawe arytkuły o podobnym temacie? A może sami macie swój indywidualny pomysł, jak się zabrać do tej prezentacji?

2

Odpowiedzi

2010-01-30T17:55:08+01:00
Może na forum.gazeta.pl zadaj pytanie, podejrzewam,że tam szybsza i skuteczniejszą dostaniesz odpowiedź na to :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:55:26+01:00
Oto przykładowe strony:http://searchenginewatch.com/3623999
http://www.thepcline.com
http://eslblogs.englishclub.com/english/writing/how-do-you-use-the-internet/