Geld ist lustig, Geld macht fröhlich,
Geld ist sehr, sehr nützlich, denn das Leben ist leider ziemlich teuer.
Geld macht Freude, Geld macht Spaß,
Geld gibt soviel Kraft, und manche geben damit Feuer.

Geld ist schön - Es ist so praktisch, kann soviel dafür kaufen.
Geld ist schön - Nur nicht den Fehler machen, alles zu versaufen.
Geld ist schön - Es ist zwar nicht das schönste, das schönste auf der Welt,
Doch es ist schön - Auf jed'n Fall schöner als kein Geld.
Geld, es geht ums Geld.

Geld ist käuflich, Geld macht so reich,
Geld ist sehr, sehr lecker, nur nicht süchtig werden.
Geld macht sexy, Geld macht so frei,
Geld macht alles, alles, alles, alles, nur ganz selten mal beschwerden.

Geld ist schön - Es ist so ...

Geld ist schön - Geld macht so mächtig, es macht satt,
Geld ist schön - Und doch so nebensächlich, wenn man viel hat.
Geld ist schön - Es ist zwar nicht das schönste, das schönste auf der Welt,
Doch es ist schön - auf jed'n Fall schöner als kein Geld

Proszę o przetłumaczenie ale żeby było dobre :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:14:43+01:00
Pieniądze są śmieszne, ceny sprawia, że czujemy się szczęśliwi,
Pieniądze są bardzo, bardzo przydatne, bo życie jest niestety dość drogie.
Pieniędzy szczęścia, pieniędzy jest zabawa
Pieniędzy jest tak dużo energii, a tym samym dać pewną ognia.

Pieniądze są ładne - to tak wygodne, można kupić za wiele dla niego.
Pieniądze są ładne - nie tylko popełniają błąd zagłuszyć wszystko.
Pieniądze są ładne - nie jest najładniejsza, najpiękniejsza na świecie
Ale to jest piękne - W przypadku ??? lepiej niż bez pieniędzy.
Pieniądze są pieniądze.

Pieniądze można kupić, pieniądze, które wzbogaca,
Pieniądze są bardzo, bardzo smaczne, a nie tylko do nałogu.
Pieniędzy atrakcyjnych, ceny pokonuje drogę
Ceny sprawia, że wszystko, wszystko, wszystko, wszystko, ale rzadko poglądów skarg.

Pieniądze są ładne - ??? ...

Pieniądze są ładne - zarabia tak potężny, to sprawia, że dość
Pieniądz jest dobry - i tak bez znaczenia, gdy masz dużo.
Pieniądze są ładne - nie jest najładniejsza, najpiękniejsza na świecie
Ale to jest piękne - w przypadku ??? lepiej niż bez pieniędzy


Tam gdzie sa pytajniki to nie wiedziałam co to za wyraz.
Ale myślę że choć troszkę pomogłam;))
Pozdrawiam i liczę na NAJ;**
2010-01-30T19:19:19+01:00
Pieniądze są śmieszne, ceny sprawia, że czujemy się szczęśliwi,
Pieniądze są bardzo, bardzo przydatne, bo życie jest niestety dość drogie.
Pieniądze to szczęści, pieniądze to zabawa
Pieniędzy jest tak dużo jak energii, a tym samym dają pewność ognia.

Pieniądze są ładne - to tak wygodne, można kupić za nie wiele.
Pieniądze są ładne - nie tylko popełniają błąd,ale mogą zagłuszyć wszystko.
Pieniądze są ładne - nie jest najładniejsza, ale najpiękniejsza na świecie
Ale to jest piękne - W przypadku jednych lepiej niż bez pieniędzy.
Pieniądze są pieniądze.

Pieniądze można kupić, pieniądze, które wzbogaca,
Pieniądze są bardzo, bardzo smaczne, a nie tylko do nałogu.
Pieniądze są bardzo seksowne, ceny pokonują drogę
Ceny sprawia, że wszystko, wszystko, wszystko, wszystko, ale rzadko poglądów skarg.

Pieniądze są ładne-a więc ...

Pieniądze są ładne - zarabia się je, to sprawia przyjemność.
Pieniądz jest dobry - i tak bez znaczenia, gdy masz dużo.
Pieniądze są ładne - nie jest najładniejsza, najpiękniejsza na świecie
Ale to jest piękne - w przypadku jednych.... lepiej niż bez pieniędzy