Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:54:28+01:00
Dane :
Pc = 864cm²

Szukane :
V= ?
Suma krawędzi = ?
P = 6a²

6a²= 864cm²/:6
a² = 144 cm²
a=12 cm

V=a³
V= (12cm)³
V= 1728 cm³

Posiada 12 krawędzi.
12 × 12 =144 cm

Odp.Objętość tego sześcianu wynosi 1728 cm ³ a suma długości wszystkich krawędzi 144 cm.

2010-01-30T17:55:34+01:00
864/6=216
√216=6√6
12*6√6=72√6 - suma wszystkich krawędzi

6√6cm*6√6cm*6√6cm=1296√6cm³ - objętość
2010-01-30T17:59:07+01:00
P = 864 cm²
P = 6*a² = 864 cm²
a² = 864cm² : 6 = 144cm²
a = 12 cm
V =a³ =a²*a = 144cm² *12 cm =1728 cm³
L = 12* 12 cm = 144 cm.
Odp. Objętość tego sześcianu wynosi 1728 cm³ , a długość wszystkich jego krawędzi 144 cm.