Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T18:06:20+01:00
Chwalcie PAna i wszystkie czyny jego , wielbimy , chwalimy go alleeluja alleluja wielbimy go za dobro to , uwielbiamy cie alleluja alleluja dziekujemy ci Panie nasz
19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T19:09:49+01:00
Chwalcie Pana po wszystkie czasy i dziękujcie Jemu On jest dla nas dobry. Cieszcie się i czyńcie dobro.

ref. Bóg dał nam własną wolę

Bóg stworzył nas i nam pomaga. Dał nam życie i wszystko dobre.

ref. ........

Alleluja , alleluja , alleluja : Bóg jest dla nas dobry. Alleluja , alleluja , alleluja.
21 4 21
2010-01-30T21:53:13+01:00
Chwalcie Pana za milośc za troske
Pan jest moim przyjacielem
on świętym jest
15 2 15