Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:59:53+01:00
1. Jeśli nie będziecie ściągać a uczyć się to coś będziecie wiedzieć, na przyszłość może wam się przydać.
2. Stres związany ze ściąganiem może wpływać negatywnie na samopoczucie i stan psychiczny "ściągacza".
3. Nie jesteście fair w stosunku do swoich koleżanek i kolegów.
4. Oszukujecie samych siebie.
2010-01-30T18:10:52+01:00
Nie należy ściągać, ponieważ mimo dobrych ocen nasza niewiedza kiedyś i tak wyjdzie na jaw. Przecież nie liczą się jedynie świetne oceny, ale przede wszystkim wiedza. Jeżeli będziemy nieumiejętnie ściągać to możemy zostać przyłapani przez co stracimy zaufanie nauczyciela i będziemy cały czas obserwowani i postrzegani jako potencjalny oszust. Nie powinniśmy ściągać, bo to kłamstwo i oszustwo. Nie prowadzi do niczego innego. Kłamstwo ma krótkie nogi;)