Zad.29
Przedstawienie Teatralne ma trzy akty . Pierwszy akt trwa 40 min , a drugi i trzeci są o 5 minut krótsze . pomiędzy aktami są piętnastominutowe przerwy . Ile czasu upłyneło od rozpoczęcia do zakończenia przedstawienia ? o której godz. powinien się zakończyć spektalk jeżeli rozpocznie się o 17 : 15 . ?

3

Odpowiedzi

2010-01-30T17:57:32+01:00
1akt - 40
2 i 3 - 35min
przerwa - 15 min
początek 17:15

40+35+35+15+15=140min - 2h 20 min

17:15 + 2h 20 min = 19:35
1 5 1
2010-01-30T17:58:49+01:00
40min-pierwszy akt
40-5=35-drugi akt=trzeci akt
40+35+35+30=140min
Jeżeli zacznie sie o17:15 to skończy się o19:35
pozdrowionka
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:59:28+01:00
I akt-40 minut
II akt-5minut krótszy czyli 40-5=35minut
III akt-również 5minut krótszy czyli 35minut
i są 2 15-minutowe przerwy
czyli:
40+15+35+15+35=140minut=2 h i 20 minut
odp1:od rozpoczęcia do zakończenia przedstawienia upłynęło 2 h i 20 minut
rozpoczęło się o 17:15
więc:
17:15+2h 20 minut=19:35
odp2: spektakl powinien się zakończyć o 19:35
1 5 1