Odpowiedzi

2010-01-30T17:56:16+01:00
UNESCO jest to organizacja multilateralna koordynująca działania służące rozwojowi międzynarodowej współpracy kulturalnej, oświatowej oraz naukowej.


Myślę że pomogłem. :0
62 4 62
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:57:32+01:00
Unesco to oragnizacja zajmująca się działaniem i pomocą na rzecz kultury, sztuki i nauki, wspomaga szkoły , uczniów , a także dokonuje działań potwierdzających i wzmacniających prawa człowieka, nie zwracając uwagi na ich rasę , religię, pochodzenie.
63 4 63