Odpowiedzi

2010-01-30T17:58:52+01:00
Rozmnażaniu się glonów przez fragmentację plechy sprzyjają prądy morskie,fale,zwierzęta,przepływające statki i łodzie.Fragmentacja,czyli rozerwanie plechy.

Liczę na naj ;]
2010-01-30T17:59:16+01:00
-Prądy Morskie;
- Fale;
- Zwierzęta;
-Przepływające statki i łodzie;
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:00:06+01:00
Rozmnażaniu się glonów przez fragmentację plechy sprzyjają prądy morskie,fale,zwierzęta,przepływające statki i łodzie.Fragmentacja,czyli rozerwanie plechy.