Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:01:17+01:00
Według mnie są to Picassa oraz Photo Filtre(studio)
2 3 2
2010-01-30T18:01:18+01:00
2010-01-30T18:20:32+01:00
Photofunia
glitery
imikimi
fotogarnek

https://www.photoshop.com/
a to link jak tego używac
http://paul4.blog.onet.pl/2,ID307669808,DA2008-04-03,index.html

http://przerabianie.pl/
http://www.caption.it/
http://www.dumpr.net/
http://www.slide.com/pic_arrange
http://www.lunapic.com/editor/
http://fotoflexer.com/start.php
http://www.magmypic.com/
http://www.upframr.com/frame-photos.php
http://www.fotline.ws/
http://bighugelabs.com/
http://www.reflectionmaker.com/
http://www.snapmania.com/info/en/trm/
http://www.picture2life.com/
http://www.fanstudio.ru/index2.php
http://www.wetfloormaker.com/
http://picshadow.com/
http://www.imageloop.com/en/setuplooop.htm#
http://www.picnik.com/

więcej stron nie znam ;)
1 5 1