Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:25:25+01:00
1.Monarcha absolutny posiada niczym nieograniczoną władzę.
2.Sam ustanawia prawa i może je dowolnie zmieniać.
3.Sprawowanie przez niego władza nie podlega niczyjej kontroli.
120 3 120
2010-01-30T18:30:06+01:00
Mysle ze chodzi tutaj o to ze monarcha absolutny sprawowal wladze ustawodawcza wykonawcza i sadownicza (ale nie jestem pewna czy o to chodzi bo niewiem czy dobrze zinterpretowalam twoje pytanie ale na 60% mam racje)
25 1 25