Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:06:37+01:00
W domu powinna byc rodzinna atmosfera.
w tym budynku znajduje sie moje mieszkanie.
w moim domu panuje miłosc.
w domu czuje sie bezpiecznie.
w domu zawsze znajde oparcie.
w domu mieszkaja moi dziadkowie.
w domu wyprawiam urodziny

nie wiem czy o cos takiego ci chodziło ale staralam sie pomoc :)
2010-01-30T18:07:05+01:00
Moim naj bezpieczniajszym miejscem jest dom.
znajduję w nim zawsze spokój.
gdy coś nie umiem znajduje w dom pomoc od moich bliskich.
zawsze gdy budzę się w swoim domu czuję radość.
mój dom nie jest zwykłym budynkiem, jest czymś ważnym dla mnie.
zawsze spotykamy się z rodziną w tym domu.
wiem że mam w tym domu oparcie od bliskich