Odpowiedzi

2010-01-30T18:17:07+01:00
* Uczestniczą w procesach glebotwórczych
* Regulują liczebność innych ogranizmów glebowych
* Uszkadzają tkanki żywiciela i osłabiają go
* Przenoszą choroby wirusowe
* Wykorzystywane są do zwalczania szkodliwych owadów
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:24:33+01:00
Rola nicieni glebowych polega na :
- udziale w tworzeniu gleby i obiegu materii w przyrodzie (w ten sposób przyczyniają się one do poprawy jej jakości)
- uczestnicza w procesach glebotwórczych badając zdrowotność gleby
2 5 2