Odpowiedzi

2010-01-30T18:13:35+01:00
Uwaza ze zasmiecani swiata jest jednym z najwiekszych problemow...
jednak duze znaczenie ma wylewanie sciekow oraz inny zanieczyszczen do rzek jezior i morz
natomiast uzywanie wielu produktow spozywczych i przemyslowych rowniez ma udzial w zanieczyszczaniu powietrza
wypalanie lasow i traw i co sie za tym wiaze smierc wielu organizmow zyjacych w nich np dzdzownic kretow itd.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:19:57+01:00
Moim zdaniem najgorszymi problemami globalnymi są problemy:
- społeczno gospodarcze , np. bezrobocie, głód, korupcja, choroby, pogłębiające się różnica społeczne, łamanie praw człowieka, są to najważniejsze, najbardziej wpływające na życie czynniki, np. tolerancja religijna, musi ona panować by na świecie nie było zawiłości , lecz niestety nie jest tak jak po mojej myśli. Brak pracy powoduje biedę wśród ludzi , zagłodzenie z powodów czysto ekonomicznych ( w tym przypadku brak pieniędzy ).
- polityczne , np. terroryzm, konflikty zbrojne , powodują one tragedie wielu ludzi , rodzin. Takie bójki zabierają obywatelom państw dach nad głową, poczucie bezpieczeństwa.
- ekologiczne , np. zanieczyszczenia powietrza , dziura ozonowa, kłusownictwo powodujące zmniejszanie się ginących rodzajów zwierząt. Wycinanie drzew, z czym równocześnie zmniejsza się środowisko wymiany CO2 i wytwarzania tlenu.
- cywilizacyjno-kulturowe, np. analfabetyzm, narkotyki, pijaństwo, swawole , większość dzisiejszej młodzieży przez te czynniki spada na dno .

______________
pozdro ; D
2010-01-30T18:44:37+01:00
1.Zaśmiecanie środowiska
2.Zatruwanie powietrza .
3.ścieki.
4.Dziura ozonowa :)