Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:18:47+01:00
Kaloryfer jest wymiennikiem ciepła. Umożliwa on oddanie ciepła przepływającej przez niego gorącej wody. W ogólnym przypadku składa on się z długiego przewodu z wodą (najczęściej miedzianego), powierzchni wymiennika cieplnego (w postaci tzw. żeberek lub panelu) oraz zaworu regulacyjnego, czasami z termostatem. Przepływająca przez kaloryfer gorąca woda (w ilości ograniczonej zaworem) powoduje ograznie powierzchni wymiennika ciepła.
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T18:20:59+01:00
Grzejniki, nazywane też z francuska kaloryferami, do niedawna na pewno nie były dekoracją pomieszczeń. Siermiężne żeliwne żeberka wyglądały ciężko i nieciekawie. Teraz grzejniki nie tylko mają grzać, ale muszą być także ładne.

Zbudowane są z płyty grzewczej(tzw. żeberek.),rur przepuszczjących wodę.


Zasadą działania jest ciepło.Grzejnik daje ciepło i ogrzewa pomieszczenia w których jest zamontowany.Można na nim nawet wieszac ubrania i suszyć je.Umożliwa on oddanie ciepła przepływającej przez niego gorącej wody.
5 2 5