Odpowiedzi

2010-01-30T18:20:36+01:00
W prawym górnym rogu miejscowość, data.
Potem (również z prawej strony) dane odbiorcy.
POd tym (z LEWEJ strony) dane nadawcy.
Potem na środku napis Podanie
Zwracam sięz prośbą o wypożyczenie kostiumu dla Romea i Julii na przedstawienie szkolne, którego jestem reżyserem.
Prośbę swą motywuję tym, że widziałam kostiumy, w których występowali bohaterowie w Pańskiej Operze i byłam nimi zachwycona. Owe stroje uświetnią nasze przedstawienie i sprawią, że będzie ono ciekawsze.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
Z lewej strony podpis (koniecznie własnoręczny!)
77 4 77
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:24:12+01:00
Tutaj wpisujesz swoje dane czyli: Słupsk,dnia30.01.2010r.
imię i nazwisko
adres np. tak:
Agnieszka Kowalska
Słupsk 15
16- 200 Słupsk Dyrekcja
Teatru
w Słupsku
Uprzejmie proszę o wypożyczenie mi rekwizytów do szkolnego przedstawienia.
Jako reżyser tego przedstawienia obiecuję, że będę dbała aby te rekwizyty nie zostały uszkodzone i były zwrócone na czas.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Agnieszka Kowalska
46 3 46