Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:24:09+01:00
W biegach dystansowych nie chodzi o to, by biec szybko, ale daleko. Uczestnicy pokonują duże odległości i bardziej chodzi o to, czy bieg ukończą. Ostatnio widziałam, jak podczas takiego biegu jedna z dziewcząt zeszła z bieżni, choć była bardzo blisko celu. Zrozumiałam, że do wzięcia udziału w tych biegach trzeba bardzo długo ćwiczyć wytrzymałość.
7 4 7
2010-01-30T18:25:05+01:00
Ostatnio zainteresowałam się bieganiem .Jest to bardzo pożyteczna dyscyplina sportowa.Ścigam się każdego dnia z przyjaciółmi .Przeważnie biegamy bardzo długie dystanse .Lecz i tak ja biegam najszybciej i wygrywam tą rywalizację.Ostatnio gdy wybrałam się z koleżankom pobiegać niebezpiecznie przeskoczyła murek i skręciła sobie kostkę.


5 2 5
2010-01-30T18:25:14+01:00
Skok w daljest to konkurencja lekkoatletyczna, w której zawodnicy biorą szybki i bardzo długi rozbieg. Odbijajaa sie wysoko z jednej nogi na belce i ladują daleko na piaszczystej ziemi. Ta dyscyplina sportu jest uprawiana od dawnai jest bardzo bezpieczna.
10 4 10