Odpowiedzi

2010-01-30T18:26:53+01:00
Taka która idzie szybciej niż normalna i za którą się płaci listonoszowi jak przyniesie. tzn on oddaje kasę tej firmie która wysyła
1 5 1
2010-01-30T18:27:58+01:00
Jest to przysyłka, w której płacisz przy odbiorze tzw. jak Ci listonosz przyniesie do domu, a priorytetowa, bo szybciej dojdzie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:28:13+01:00
Przychodzi do domu. Jeśli jest pobraniowa, to płacisz przy odbiorze. Jeśli nikogo nie będzie w domu to listonosz zostawia awizo i trzeba odebrać w urzędzie pocztowym. Przesyłka priorytetowa idzie około dwóch dni roboczych.
:P
1 5 1