Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:31:39+01:00
Czli 38 i 10 to podstawy

nie znana jest wysokosc.

38-10=28
28/2=14

powstaje trojkat prostokatny o bokach 14, h, i przeciwleglej 15
h=√31 zhodnie z pitagorasem

P=48√31/2=24*√31
2010-01-30T18:51:07+01:00
38-10=28
28:2=14
a²+b²=c³
14²+h²=225
h²=225-196
h²=29
h=√29
P=1/2 × √29×(10+38)
P=24√29
2010-01-30T19:52:36+01:00
H=?
38-10=28
28:2=14
15²-14²=h²
225-196=h²
h=√29


P=½(a+b)h
P=½(38+10)*√29
P=½*48*√29
P=24√29cm²
1 5 1