Dla osob uprawiających sporty zimowe bardzo wazne jest dostarczenie organizmowi niezbednych substancji pokarmowych. Z nizej wymienionych zwiazkow najbardziej wydajny(wydajne) pod wzgledem energetycznym jest (są):
A.aminokwasy
B.kwasy tłuszczowe
C. Glicerol
D. glukoza

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T18:44:31+01:00
2010-01-30T18:44:42+01:00
Odp d glukoza ponieważ jest to cukier
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:46:29+01:00
Glicerol!

"Najważniejsze biologicznie grupy lipidów to:
TŁUSZCZE OBOJĘTNE – najekonomiczniejsza forma zapasowa paliwa energetycznego."