Odpowiedzi

2010-01-30T18:48:25+01:00
Rodzice, przodkowie, ojciec, matka, opiekun, opiekunowie
rodzić, wywoływać, powodować, rodziciel ;)
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T18:49:44+01:00
Rodzice-rodzic-opiekun-tata-mama-ojciec-matka-pszodek (sądzę że tak ale jeszcze mam o tak ! )

Możliwe odmiany słowa rodzice
rodzicach - rzeczownik, miejscownik, rodzaj nijaki
rodzicami - rzeczownik, narzędnik, rodzaj nijaki
rodzice - rzeczownik, mianownik, rodzaj męski
rodzicom - rzeczownik,celownik, rodzaj nijaki
rodziców - rzeczownik, dopełniacz, rodzaj nijaki


Możliwe odmiany słowa rodzic
rodzic - rzeczownik, lp., mianownik, rodzaj męski osobowy
rodzica - rzeczownik, lp., dopełniacz, rodzaj męski osobowy
rodzicach - rzeczownik, lm., miejscownik, rodzaj męski
rodzicami - rzeczownik, lm., narzędnik, rodzaj męski
rodzice - rzeczownik, lm., mianownik , wołacz , rodzaj męski
rodzicem - rzeczownik, lp., narzędnik, rodzaj męski rzeczowy
rodzicom - rzeczownik, lm., celownik, rodzaj męski
rodzicowi - rzeczownik, lp., celownik, rodzaj męski rzeczowy
rodzicu - rzeczownik, lp., dopełniacz , miejscownik , wołacz , rodzaj męski rzeczowy
rodziców - rzeczownik, lm., biernik , dopełniacz , rodzaj męski osobowy

Liczę na NAJ !
16 3 16
2010-01-30T19:02:43+01:00