Prosze o przetłumaczenie tego!!!!

1. Stop complaining. There`s nothing.....wrong.... with my room.
2. Liz does nothing. She`s such a .....lazy........ person.
3.John`s room is always a .......mess.
4. It looks........like......... a bomb`s hit the place.
5. My problem is I`m always....come...... for time.
6. ......Pressed...... off it. What you are saying is just nonsense.
7. Nothing we do will make any difference, so why.....bother..........?
8. You can`t be serious. You must be....joking.....

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:56:32+01:00
1. Przestań narzekać. W moim pokoju nie ma nic złego.
2. Liz nic nic robi. Jest bardzo leniwą osobą.
3. Pokój Johnego jest zawsze zabałaganiony.
4. Wygląda na to, że tutaj wybuchła bomba.
5. Mój problem polega na tym, że zawsze docieram na czas.
6. Przestań naciskać. To, co mówisz, jest po prostu niedorzeczne.
7. Nie możemy nic zmienić, więc dlaczego się tak męczymy ?
8. Nie możesz być poważny. Musisz żartować !
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T19:00:20+01:00
1. Przestań skarżyć. To nic złego w moim pokoju.
2.Liz nie robi nic złego. Ona jest taką leniwą osobą.
3.W pokoju Johna jest zawsze bałagan.
4.Wygląda jakby w to miejsce uderzyła bomba.
5.Moim problemem jest... ja zawsze na czas.....(???)
6. ....wyłącz prasowanie. Co ty mówisz to jest bez sensu.
7.Nic
8. Nie może być serio. Chyba żartujesz.
1 1 1