Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:55:53+01:00
Za to że stworzył świta i wszystko co nas otacza. Za to że stworzył człowieka na swoje podobieństwo. On też zesłał swego Syna Jezusa który umarł na krzyżu za nasze grzechy.
Bogu moge podziękować również za rodzine za całe dobro które mam. Za dobre chwile i za te złe w których uczymy się jak być lepszym człowiekiem.
5 4 5
2010-01-30T18:56:01+01:00
Za życie
Za rodzinę
Za jedzenię
Za stworzenie świata
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T18:57:54+01:00
Za życie za rozum za miłość za to że stworzył świat za wspaniałą rodzinę za ludzi za kościół za naukę .
2 3 2