Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T18:59:44+01:00
Latarnik musi włączać latarnie w nocy i podczas sztormów gdy do portu przybija statek, dzieki temu nie dochodzi do wypadków i nie ma ofiar śmiertelnych.
6 4 6
2010-01-30T19:00:20+01:00
Praca Latarnika polegała na codziennym zapalaniu latarni. Niestety, raz Latarnik nie zapalił latarni, bo zaczytał się w "Panu Tadeuszu" i został zwolniony.

P.S. Piszę w oparciu o "Latarnika" Henryka Sienkiewicza.
5 4 5
2010-01-30T19:03:13+01:00
Praca latarnika polega na tym że, musi on włączać swiatła w latarni gdy przybliza się statkek.Dzięki temu nie ma rozbicia statków o skały itp. ;)


Pozdrawiam ;)
4 3 4