Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T19:00:38+01:00
-6+(-12) = - 18 ( ujemne )
12-(-6) = 18
6-12 = - 6 (ujemne )
-12-(-6) = - 6 (ujemne)
-6-(-12) = 6

równy 0
3-3 = 0 ( równe zero )
-3-3 = - 6
-3-(-3) = 0 (równe zero )
3+(-3) = 6
-3+(-3) = - 6
2010-01-30T19:02:09+01:00
Ujemny:
1) -18
2) 18
3) -6
4)-6
5)6

równe zero:
1)0
2) -6
3)0
4)0
5) -6

ta sa wyniki, a chyba widać które ujemne które równe zero
2010-01-30T19:04:35+01:00
Ujemny:
-6+(-12)
6-12
-12-(-6)
równy 0:
3-3
-3-(-3)
3+(-3)