Odpowiedzi

2010-01-30T19:02:05+01:00
K=15/10=3/2

dla pewnosci mozna porownac pozostale krawedzi:
k=10,5/7=3/2
k=7,5/5=3/2
3 5 3
2010-01-30T19:05:46+01:00
ABC = 5 < 7 < 10
KLM = 7,5 < 10,5 < 15

7,5/5=1,5
10,5:7=1,5
15/10=1,5

Odp.Skala wynosi 1,5.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T19:06:10+01:00
15:10 = 1,5
10,5:7 =1,5
7,5:5 =1,5
Skala podobieństwa większego trójkąta do mniejszego = 3/2=1,5
Skala mniejszego do większego = 2:3 =2/3
1 5 1