Odpowiedzi

2010-01-30T19:11:06+01:00
A) -7- (-5)= -2
b)-3-16 = -19 chyba wynik powinien być z minusem, bo jak by było -3+16= 13 :)
c)-3- 34=-37
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T19:11:25+01:00
A) odejmowania
b) tu chyba wynik wyjdzie na minusie i wtedy będzie odejmowania; a jeżeli dodawania, to wynik będzie 13
c) dodawania
2010-01-30T19:12:58+01:00
A) -7#(-5) = -2
#-> "-"

b) -3# 16 = 19
Jeżeli da się "-" wyjdzie -19, a jeśli da się "+" wyjdzie 13

c) -3#(-34) = -37
#-> "-"