Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T19:12:39+01:00
Spór toczy się o dziure w murze miedzy czesnikiem a wacławem.

ten konflikt mial sens ponieważ Klarze wyszedł na dobre.


Liczę na Naj!
16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T19:17:19+01:00
Spór toczy się o mur między częścią zamku CZeśnika a Rajenta. Jeden chciał by go odbudować, a drugi by został w takim stanie. Spór ten nie miał sensu ponieważ nie ma znaczenia jaki jest mur i tak nikt z tego nie korzysta więc po co były kłótnie. Spór był również o pieniądze podstoliny, których ona naprawdę nie miała , i Klarę

liczę na naj...
15 3 15