Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T19:24:20+01:00
Kwadrat:

Obw =4a
4a = 1
a = 1/4
P = 1/16 j.² = 0,0625 j.²

trojkat rownoboczny

Obw =1
a = 1/3
P= a²√3/4
P = 1/12√3 j.²≈ 0,144 j.²

kolo

Obw = 1
2πr = 1
r = 100/628
P=πr²= 10000/394384 *3,14≈0,08 j.²

najwieksze ma trojkat.

pzdr ;)
1 5 1
2010-01-30T19:29:56+01:00
Pole Trójkąta= akwa#3/4
1:3=0,33...
P=0,33kwa#3/4=0,1089#3/4

Pole Kwadratu=1:4=0,25kwa=0,0625kwa

Obw.Koła=2pir
1=2pir/-pi
1=2r:2
r=0,50
Pole Koła=pirkwa
p=0,25pi


zamiast pierwiastka dałem #

Największe ma trójkąt