Uzupełnij tekst.
Na wartość temperatury powietrza wpływa kąt padania promieni słonecznych, który zależy od ........... Im ........ kąt padania promieni słonecznych, tym oświetlana powierzchnia Ziemi jest mniejsza. W rezultacie ilość energii słonecznej dostarczanej na jednostkę powierzchni Ziemi .............., co prowadzi do ......... temperatury powietrza. dlatego najwyższe wartości temperatury powietrza przy powierzchni Ziemi odnotowuje się w strefie ......

2

Odpowiedzi

2010-01-30T19:23:50+01:00
1. szerokości geograficznej
2. wyższy
3. rośnie
4. podwyższenia
5. międzyzwrotnikowej

ja mam tak w swoich ćwiczeniach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T19:24:23+01:00
1.wysokości 2.niższy 3.maleje 4.spadku 5.równikowej