Potrzebuję odpowiedzie , daję aż 15 pkt .

1.Ile osób nawróciło się w dniu pięćdziesiątnicy ?
2.Wypisz trzy świadectwa kultury chrześcijańskiej.
3.Co dało Polsce przyjęcie chrztu ?
4.Na jakie dziedziny życia miało wpływ chrześcijaństwo ?
5.Co oznacza słowo missio ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Taya
  • Rozwiązujący
2010-01-30T20:04:26+01:00
1.koło -3 tyś
2.nie wiem ;(
3.- ochronę przed najazdami pod pretekstem chrystianizacji
- Polska zaczęła się liczyć w Europie, jako kraj chrześcijański
- napływali mnisi i uczeni z zagranicy, którzy edukowali społeczeństwo
- Polska mogła podbić inne tereny, pod pretekstem nawracania
- państwo się scaliło (jedna wiara)
4.
5.słowo boże
2010-01-30T21:28:45+01:00
1 ok 3,5 tysiecy
2 moze byc chodzenie do koscioła wyprawianie swiat przyjmowanie komuni swietej
3 Omawiając rolę chrześcijaństwa w średniowieczu warto zwrócić uwagę na następujące dziedziny .: polityka, i kultura, bowiem w tych obszarach widać bardzo wyraźny wpływ Kościoła.
4 nie wiem do konca
5 oznacza słowo boze